1969, letterlijk, bekend liedje van een bekende band, link met Michael Jackson, geen ABC / Lobo / Badly Drawn Boyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef knars het volgende:
1 + 1 + 1 = 3
wie verwerkte deze logica in welk liedje?
hersteldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef knars het volgende:
(en ja, ranja, deze hele vraag was eigenlijk een grote hint dat je voor sophie b. hawkins maar 1 punt hebt gegeven)
Volgen smij heeft hij dat niet bewust gedaan is maar dat Sony geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:07 schreef knars het volgende:
dat ie 1x thriller gewoon heeft uitgebracht en daarna 1x als special edition en dit jaar nog 1x als 25 edition = 3x Thriller
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles - Come Together
kwam gisteren nog voorbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:30 schreef cafca het volgende:
DC Lewis - Mijn gebed?
Tuurlijk. keiharde vervolgvraagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef Burnett het volgende:
percy sledge
goeie shit, was daar graag geweest die avond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Burnett het volgende:
Nog even de bijpassende GENIALE clip op de vraag van gisteravond van Sam & Dave:
Voor de liefhebber... (en dan te bedenken dat die mensen in het publiek hierna ook
nog Otis Redding kregen...)
quote:Oh, cant you see Im not fooling nobody
Dont you see the tears are falling down my face
Since you went away
Break my heart, you slipped away
Didnt know I was wrong
Never meant to hurt you now youre gone
quote:The flowers you gave me
Are just about to die
When i think about
What![]()
It makes me want to cry
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef bartrid het volgende:
Iets van Tiffany omdat de vorige vraag over Debbie Gibson ging?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:39 schreef Burnett het volgende:
i think we're alone now
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef ranja het volgende:
en ik heb inderweg naar huis m'n arm gebroken
geen Beschaving dus morgen
Sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |